Gezocht: De pedagogisch medewerker+
Tussen de 20 en de 35 uur mogelijk, wat is jouw wens?

Je bent van nature zorgzaam en je kunt een combinatie smeden tussen onverdeelde aandacht geven aan baby’s en tegemoet komen aan de behoeftes van kinderen tussen de 0 en 4 jaar oud. Je hebt affiniteit met natuurlijke materialen en het volgen van de ontwikkeling van ieder individueel kind. Ben je toe aan nieuwe frisse uitdaging? Word je blij van ongekend veel vrijheid en zelfstandigheid in het werk? Lees verder!

Kinderopvang Stampertjes
Kinderopvang Stampertjes is een kleinschalige kinderopvangorganisatie in Bussum, met een gezellig team van ervaren pedagogisch medewerkers. We zijn gestart met een peuterspeelzaal van 16 kindplaatsen per dag en hebben een klein bijzonder kinderdagverblijf met 11 kindplaatsen per dag. Daarnaast bieden wij sinds een jaar ook opvang aan de schoolgaande kinderen in de leeftijd 4-12 jaar. Ons motto ‘ Groot worden doen we samen’ en zo werken wij ook. Wij hechten veel waarden aan de relatie tussen pedagogisch medewerkers, ouder(s)/verzorger(s) en voorop gesteld de kinderen. Samen creëren we de opvang die we ieder kind toe wensen. Een warme en geborgen plek waar ieder kind mag zijn wie het is en waar de ruimte wordt geboden om op eigen wijze te ontwikkelen. Wij zijn een frisse en groeiende kinderopvang organisatie en verwelkomen graag mensen die het leuk vinden om mee te bouwen en hierin ervaring op te doen.

De functie

In de functie van pedagogisch medewerker ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse ontwikkeling en verzorging van kinderen tussen de 0-4 jaar. Ons pedagogisch beleid is hierbij het uitgangspunt. Je maakt deel uit van een team medewerkers dat werkzaam is op zowel het kinderdagverblijf als de peuterspeelzaal en de buitenschoolse opvang. Je bent aanwezig bij de gezamenlijke kind/werkoverleggen (3 x per jaar) en teamvergaderingen (6x per jaar). Onze wens is een kandidaat te vinden die niet alleen vrolijk, creatief en betrokken is maar die ook echt plezier beleeft aan het bieden van een zo optimaal mogelijke dag waarin je laat zien wat er nu echt toe doet in de belevingswereld van het kind. Vind jij het leuk om mee te denken in dit proces? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Dit ben jij

• je beschikt over een diploma op pedagogisch of verzorgend gebied op minimaal mbo-3 niveau (check je diploma!);
• je bent zelfstandig, energiek, hebt een open houding, denkt in mogelijkheden, gaat graag een avontuur aan;
• je bent enthousiast, neemt graag initiatief en staat open voor inspiratie (geven en ontvangen);
• je straalt rust uit en hebt het vermogen aan te voelen en juist in te schatten wanneer er begeleiding of leiding nodig is.
• Kennis van de theorie van Maria Montessori en/of Rudolfh Steiner is een pré
• je bent 20-35 uur per week beschikbaar, afhankelijk van jouw eigen wens.
• Bereid tot het aanvragen van een VOG

Ons aanbod

• een leuke functie waar je je eigen talent naar hartenlust kunt inzetten en waar veel ruimte is
voor eigen inbreng en ontwikkeling;
• de salariëring is volgens cao Kinderopvang, schaal 7;
• een overeenkomst voor minimaal 20 uur, maximaal 35 uur per week. Om te beginnen voor
1 jaar met de intentie tot verlenging;
• goede secundaire arbeidsvoorwaarden en interne opleidingen om je te kunnen blijven

ontwikkelen;

• een ongekende hoeveelheid vrijheid om er met de kinderen op uit te gaan met de bolderkar
naar bijvoorbeeld een speeltuin, markt of bakker;
• Een gezellige informele organisatiestructuur met korte communicatielijnen.

Interesse?

Spreekt deze vacature jou aan en wil jij graag deel uitmaken van dit betrokken en enthousiaste
team ? Solliciteer!!! We ontvangen graag jouw cv en korte motivatie. Na ontvangst krijg je altijd
een bevestiging en wie weet nodigen we je uit voor een gesprek.
Heb je vragen? schroom niet en zoek contact met ons:

anneachterberg@stichtingkinderopvangstampertjes.nl
www.stichtingkinderopvangstampertjes.nl